Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Minus ett barn!

Av sofie eriksson - 11 november 2013 21:12

Lilla prinsessbullen sover hos mormor inatt så det är bara jag och den lilla mannen i mitt hemma, den stora mannen jobbar.

Var över och firade en försenad fars dag och överlämnade lite gottis och trisslotter till faren i fråga, han vann en imponerande summa av 30 riksdaler :-)

Vet ni? det är allt jag orkar skriva idag! Trött mama needs to sleep ;-)


Yours truly!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie eriksson - 23 november 2013 22:58

...är det måndag. Min vana trogen börjar jag mitt nya liv då. Jag gör det varje måndag. Nu har jag en natt på jobbet framför mig och funderar på hur jag ska avsluta denna söndag... Jag är genomförkyld och känner absolut inga smaker över huvud tag...

Av sofie eriksson - 10 november 2013 21:47

Jaha undrar mina två följare "varför skriver hon aldrig?!?" Jo, det ska jag berätta för er! Jag failar ju totalt just nu! Har inte vägt mig senaste veckorna och har dessutom käkat som en galning så jag vill inte veta vad som hänt med min vikt och...

Av sofie eriksson - 17 oktober 2013 20:51

Alltså jag är ju som jag tidigare sagt rätt lat och detsamma gäller när jag ska hålla reda på hur mkt jag käkat under dagen... Vissa saker som riskakor och grejjer finns ju inlagt i appen jag använder (Shape up) men t.ex kaffe med mjölk i diffar ju p...

Av sofie eriksson - 16 oktober 2013 21:13

Socker och fettfrossan igår var inte så trevlig som man först kunde tro! Gott var det förvisso men jäklar viken huvudvärk jag fick!! Och trött blev jag! Fick gå och lägga mig :-/ Inte riktigt värt det så här i efterhand faktiskt. Men bra ändå, är...

Av sofie eriksson - 15 oktober 2013 21:46

Idag var vi bortbjudna på middag och vips så låg jag på ett ganska stort fett rött + vad det gäller kaloriintag... Jag tänkte att jag drar nytta av situationen och tar mig en rejäl onyttighetsbläcka när jag ändå är igång! Så det har jag gjort nu oc...

Presentation


En dag kom jag på att jag gått och blivit tjock. Riktigt tjock dessutom. Så här följer resan som ska ta mig 25 kg tillbaka i tiden :-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards