Alla inlägg den 23 november 2013

Av sofie eriksson - 23 november 2013 22:58

...är det måndag. Min vana trogen börjar jag mitt nya liv då. Jag gör det varje måndag.

Nu har jag en natt på jobbet framför mig och funderar på hur jag ska avsluta denna söndag...

Jag är genomförkyld och känner absolut inga smaker över huvud taget. Det är ju inte så kul om man nu ska moffa i sig onyttigheter.

Men en sådan småsak stoppar inte mig inte! Nädå, igår framför Sons of anarchy (?) med maken, stoppade jag i mig en hel bytta med B & J glass med tanken att "om jag kunde känna smaken av den här glassen så skulle den vara helt fuc-n awesome". Sjukt ju. Satt och klagade hela tiden dessutom... "Åååå, jag känner ju ingenting, fy vad trist" osv, osv, osv. Att inte Jocke surnar till och säger typ "men sluta äta då för fan tjockis!" är ju ett rent under. 

Han har i 10 år fått höra hur missnöjd jag är, för att sedan hitta mig i soffan med munnen full av kakor.

Damn it, den mannen har tålamod.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En dag kom jag på att jag gått och blivit tjock. Riktigt tjock dessutom. Så här följer resan som ska ta mig 25 kg tillbaka i tiden :-)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards